دوره 23 (1402)
دوره 22 (1401)
دوره 21 (1400)
دوره 20 (1399)
دوره 19 (1398)
دوره 18 (1397)
دوره 17 (1396)
دوره 16 (1395)
دوره 15 (1394)
دوره 14 (1393)
دوره 13 (1392)
دوره 12 (1391)
دوره 11 (1390)
دوره 10 (1389)
دوره 9 (1388)
دوره 8 (1387)
دوره 7 (1386)
دوره 6 (1385)
دوره 5 (1384)
دوره 4 (1383)
دوره 3 (1382)
دوره 2 (1381)
دوره 1 (1380)
کلیدواژهها = بانک
تعداد مقالات: 5
مقایسه مدل بهینه رگرسیون لجستیک چندگانه و باینری برای رتبهبندی اعتباری مشتریان حقیقی بانک رفاه کارگران
دوره 16، شماره 63 ، دی 1395، ، صفحه 147-166
چکیده
یکی از وظایف اصلی موسسات مالی در حمایت از فعالان اقتصادی، اعطای تسهیلات و انجام تعهدات آنان است. پیشبینی ریسک اعتباری ناشی از اعطای تسهیلات و در نتیجه مدیریت این ریسک از مهمترین چالشهای پیشروی بانکها و موسسات مالی است. هدف اصلی در این کار تهیه مدل بهینه لجستیک جهت تعیین اعتبار مشتریان حقیقی با بررسی نقش تعداد ردههای اعتبار ... بیشترآیا سیاست های غیر قیمتی نقش مهمی در تفاوت عملکرد بانکها در نظام بانکی ایران داشتهاند؟
دوره 12، شماره 44 ، فروردین 1391، ، صفحه 235-258
چکیده
بنگاهها از سیاستهای غیرقیمتی برای افزایش فروش، گسترش سهم بازار و حفظ و جذب مشتریان استفاده میکنند. این سیاستها به مجموعه روشهایی گفته میشود که شامل تغییر قیمتها نباشند. نظر به اینکه بانکها اغلبدراستفادهاز سیاستهای قیمتی بهشدت محدود هستند، سیاستهای غیرقیمتی برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. بخش بانکی ایران ... بیشتراثر ساختار مالکیت بر رفتار احتیاطی بانک ها در صنعت بانکداری ایران
دوره 11، شماره 43 ، دی 1390، ، صفحه 23-51
چکیده
بیشترقیمت گذاری بیمه سپرده ها در بانک های خصوصی ایران ( مورد مطالعه بانک های پارسیان، اقتصاد نوین، کارآفرین )
دوره 11، شماره 43 ، دی 1390، ، صفحه 75-98
چکیده
بیشتربرآورد کارایی بانکهای ایران و عوامل مؤثر بر آن
دوره 7، شماره 25 ، تیر 1386، ، صفحه 127-155