آذر، عادل و حجت فرجی (1380)، علم مدیریت فازی، مرکز مطالعات مدیریت و بهرهوری ایران.
شربت اوغلی، احمد و امیر اخلاصی (1387)، مدلی برای سنجش رضایتمندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعهای، فصلنامه دانش مدیریت، شماره 81.
فتحیان، محمد و عاطفه شیخ (1385 )، ارزیابی سیستمهای پرداخت خردهفروشیهای الکترونیکی ایران، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، شماره 4.
قدسیپور، سیدحسن (1379 )، فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP، مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیر کبیر.
طاهری، سیدمحمود (1375 )، آشنایی با نظریه مجموعههای فازی، انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد.
کاتلر، فیلیپ و گری آرمسترانگ (1380)، اصول بازاریابی، جلد دوم، ترجمة علی پارسائیان، انتشارات جهان نو.
لطفیزاده، علی (1363)، مواجهه با ابهام موجود در جهان واقعی، ترجمة پرویز پرهامی، گزارش کامپیوتر.
مقدادیان، فتحیه (1388)، پایاننامه با عنوان اولویتبندی عوامل مؤثر بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانکها، دانشگاه آزاد اسلامی ـ واحد نیشابور، گروه مدیریت.
Bozdag, C. E., Kahraman, C, & Ruan, D (2003), Fuzzy Group Decision Making for Selection Among Computer Integrated Manufacturing Systems, Computers in Industry, 51.
Buckley, J.J (1985), Fuzzy Hierarchical Analysis, Fuzzy Sets and Systems, 17.
Cheng, C.-H., Yang, K.-L, & Hwang, C.-L (1999), Evaluating Attack Helicopters by AHP Based on Linguistic Variable Weight, European Journal of Operational Research, 116.
Ching-Hsue, C (1997), Evaluating Naval Tactical Missile Systems by Fuzzy AHP Based on the Grade Value of Membership Function, European Journal of Operational Research, 96.
Kahraman, C., Cebeci, U., & Ruan, D (2004), Multi-attribute Comparison of Catering Service Companies Using Fuzzy AHP: the case of Turkey, International Journal of Production Economics, 87.
Parmita, S., yanni, zh (2005), Relationship Between Online Service Quality and Customer Satifaction: A study in Internet Banking, Masters Thesis, Lulea University of Technology,13.
Pikkarainen, T. Pikkarainen, K. Karjaluoto, H. Pahnila, S (2004), Consumer Acceptance of Online Banking: an Extension of the Technology Acceptance Model, Internet Research, 14.
Saaty T.L (1986), Axiomatic Foundation of the Analytic Hierarchy Process, Management Science Vol.32.
Seo-jae,ok & ji-hyun,shon (2007), The Determinant of Internet Banking Usage Behavior in Korea: A Comparison of Two Theoretical models.
S.o-Kclicapa & G.G-Emal (2002), Ebanking Options: which one Best Sits for Customer, Faculty of Economics and Administrative Sciences, Udag University, Bursa Turkey.
van Laarhoven, P.J.M., & Pedrycz, W (1983), A Fuzzy Extension of Saaty's Priority Theory, Fuzzy Sets and Systems, 11.