شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
تفاهم نامه همکاری
داوران 1398
داوران 1399
داوران 1400
نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسنده
کارشناس معاونت امور اقتصادی - وزارت امور اقتصادی و دارایی
کلیدواژهها
حق شناس کاشانی, فریده. (1382). نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. پژوهشنامه اقتصادی, 3(8), 71-98.
فریده حق شناس کاشانی. "نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری". پژوهشنامه اقتصادی, 3, 8, 1382, 71-98.
حق شناس کاشانی, فریده. (1382). 'نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری', پژوهشنامه اقتصادی, 3(8), pp. 71-98.
حق شناس کاشانی, فریده. نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. پژوهشنامه اقتصادی, 1382; 3(8): 71-98.