1. حسن پور، یوسف. «تجزیه و تحلیل مزیت نسبی صادراتی مواد شوینده». پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، (1375).
2. فقیه نصیری، مرجان و وجدانی طهرانی، هدیه. وضعیت صنعت خودرو در ایران و جهان. تهران: معاونت برنامهریزی و بررسیهای اقتصادی، 1382.
3. فکری، منوچهر و محمودیان، ابراهیم. صادرات قطعات خودرو و موانع و راهکارها. معاونت امور صادرات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، 1377.
4. فهیمیفر، جمشید و فتحی، یحیی. شناسایی و الویت بندی بازارهای هدف صادرات پوشاک ایران. تهران: مدیریت پژوهشهای بازرگانی خارجی، معاونت پژوهشی مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 1378.
5. سالنامههای آمار بازرگانی خارجی، گمرک جمهوری اسلامی ایران.
6. گزارشهای اقتصادی و ترازنامه بانک مرکزی.
7. سازمان تجارت جهانی و آثار اقتصادی الحاق ایران به آن، تهران: وزارت امور اقتصادی و دارایی، 1374.
8. Liesner, H. H. "The European Common Market and British Industry the Economic Journal"., Vol. 68, (1958): 302-316.
9. Bela, Balassa. "Trade Liberalization, and Revealed Comparative Advantage"., The Manchester School of Economic and Social Studies. (1965): 99-123.
10. Thomas, L., Vollvath. "A Theoretical Evaluation of Alternative Trade Intercity Measures of Revealed Comparative Advantage"., Welt Wirtschaftlich Archiv, Vol. 127, No.2,( 1991): 265-280.
11. Shobha, Ahuja. "Liberalization of Trade in Services The Revealed Comparative Advantage Approach"., Asian- Pacific Economic Literature, (1994).
12. Lee, Jaimin. "Comparative Advantage in Manufacturing as a Determinant of Industrialization: The Korean Case"., World Development, Vol.23, No.7, (1995): 1195-1214.